Hipp Hipp Hurra För Mig!

IDAG FYLLER JAG 15 ÅÅÅÅÅÅÅRR! SÅÅÅ NIIICE!

Byxmyndig, moppemyndig, cykla-utan-cykelhjälp-myndig, straffmydnig, gå-på-läskiga-filmer-myndig...
Å vad jag känner mig fri och annorlunda nu! Haha...

Nä =) Men imorse kom mamma och väckte mig med sång, levande ljus, frukost och massa paket. Jag fick två engelska böcker, skid- och joggingkläder, blommiga tights, parfym, presentkort och konsert. Och ikväll blir det kycklingwok och nudlar, och hemmagjord glass med maränger, och Desperate Housewives. Det kan nog inte bli bättre.

Några bilder från mitt fantastiska liv:

Exakt 9 år sedan. I ett hus som jag saknar så mycket.


Såå coolt, tyckte jag i alla fall.


Favoritklänning, myggbett och skolkeps på. Startskottet för 9 års helvete! =D


Jaa, tänderna har liksom alltid sett ut så, haha. Och tomteluvan jag alltid gick till skolan med under julen.


Eeh, jaa... Och inget har ju förändras...


Ouu, paparazzibild. Fast vilken tur att man hade en dösnygg outfit då.


HAHAHAHA! Man hade humor då också, ellerhur Astrid?


Vilka röstar på denna mössa i vinter? JAAG!

Kommentarer
Postat av: E

hahaha! :D vad sööt du var när du var liten! :D men nu är du en stoor flicka tove!!

15 år, njut av livet :) <3

2010-10-26 @ 17:55:13
Postat av: Kajsa

grattis grattis, vi som fyller år i oktober är ju helt enkelt bäst! ;)

2010-10-26 @ 18:20:52
URL: http://kkaaajsas.blogg.se/
Postat av: Astrid

HAHAHAHHA! GRRRRRRRRRRRRRRYMT TOVE!

1. Jag kommer ihåg det huset!!

2. Eeeew kolla tanden!

3. HAAAAAAAAHAHHA! SNYGGING!

4. SÖT!

5. DRAMAQUEEN!

6. TUFFING!

7. AAAAAAAHAHAH! Man hade GRYM humor!

8. Åstrid röstar inte på den, det vet jag iallafall!

2010-10-26 @ 19:35:30
Postat av: ASTRID

Ja, Astrid du känner mig så väl! Haha

Ps. Den är superfin Tove! :) Vänta bara tills du får åka utan skidhjälm då kan du ha den där när du surfar på snön! ;)

2010-10-26 @ 20:30:11
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0