8/8 kontroller, check.

Hej onsdag!

idag vara det orientering med skolan och jag var skitnervös innan, haha. Först gick det trögt men sen fick jag en svans av jobbiga folk efter mig, men jag sprang ifrån, och SPÖA SKITEN ur dom! Kom 7 minuter från MVG! Attans alltså! Men känner mig nöjd, tack pappa för det fina lokalsinnet.

Annars har jag två tunga prov framförmig och ikväll är det möte på skolan. För jag ska till Frankrike på utbytesresa!! Kommer bli skiiitkul!

Nu sitter fröken Siri och spelar vackert på pianot, fin bakgrundsmusik till mitt spanskapluggade.

CiaoCiao!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha! Fint? det låter väl hemskt! :) Ses ikväll!

2010-10-06 @ 16:13:22
Postat av: ASTRID

Jag har skickat berättelzzzzen nu!!! :D Vi ses i skolan i morgon!

2010-10-06 @ 20:22:53
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0