Framtidsskola?

Haaalåååååååå iii blåååååbergskoooogeen!

Igår på konserten var det jättekul! Fast ingen kom och tittade på mig...
Cornelia sjöng en låt tillsammans och så sjöng vi stämmor på 3 andra låtar, ha vi fick gå upp och ner från scenen hela tiden... =)
Och jag diggar alla pyttesmå killar som spelade och sjöng. De små gitarristerna och trummisarna och basisterna var såå mycket duktigare än de stora! Och när vi sjöng trestämmigt a capella..å. det var sjuukt snyggt, skit vad jag rös...

Hehe, ja. Nog med musiknördsnacket. Fast jag kan inte rå för det!!
Jo! Det jag tänkte berätta är att jag har ÄNTLIGEN hittat en gymnasieskola som har mitt drömprogram! Naturproogrammet, inriktning natur och med musikprofil! Precis det jag har letat efter! Det är Viktor Rydberg Odenplan. Fast då måste jag gå upp kl halv 6 på morgonen och pendla in...



Annars ska jag snart iväg på pianokonsert. Nice. Imorse när jag övade gick det förvånandsvärt bra, så jag hoppas på det bästa!

Trudilutt!


Kommentarer
Postat av: ASTRID

Ajm so happy får ju Tuvé!

2010-11-24 @ 17:44:33
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0