Vitsippehosta

Idag när jag vaknade upp var jag alldeles igensnorad och hostig och kliade i mina ögon som en galning. Och så har jag konstant astma. Härliga vårkänslor! Det är ett helvete för en pollenallergiker med astma!!

Men jag gick iaf ut på en promenad hem till mamma för att hämta min kamera och käka upp all vår glass. Och vad gör jag inte på hemvägen? Går rätt ut i skogen som är full av björkar och vitsippor och fotar! Så nu har jag riktigt ont i halsen och astma. Jippie!
Ska visa imorron modellbilderna och vitsippebilderna (som om ingen annan fotobloggare redan har visat sina otroligt varierande foton på just vitsippor).

Och om mina drömmar slår in ska pappa och jag köpa en cykel till mig imorron! Jag skulle gärna vilja ha en vit tantcykel med korg och pakethållare och plats för långkjolen. Skulle passa fint till när jag ska hem till Ellen på kvällen sen! (det rimmade! hem till Ellen kvällen hoho)

God natt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0