Förvandlad Tove














Fotade med Nikon D3000. Redigerade i GIMP 2.6 med mycket begränsade kunskaper, kan man säga.
Fotografer: Tove & moster Brita
MUA: Mamma Karin
Ljussättning, studio: The whole professional crew


Dess bilder är några få av de jag, mamma och min moster Brita tog förra helgen. Vi satte upp en studio i vardagsrummet med tyg på väggen, massa lampor och spegel för reflektionen. Jag är riktigt stolt över resultatet! Visst, nu i efterhand ser jag att bilderna är lite brusiga, men man lär sig av sina misstag! Det här var ju min första "photo shoot" så då kan man ju inte förvänta sig ett toppresultat. Mamma var make up artist och sminkade mig så att jag såg ut som en 19åring tyckte hon. Den sista bilden är på min moster, visst är vi lite lika?


En rätt så osminkad testbild.


Vår fantastiska fotostudio! Man måste ha fantasi...

Mer bilder kommer inom kort..

PS. vilken bild tycker ni var finast? Jag ska fixa en ny header sörni.


Kommentarer
Postat av: Lisa ♡

Ja eller hur? :D

Coola bilder!! <3

2010-05-14 @ 12:45:47
URL: http://widerbergs.blogg.se/
Postat av: Astrid

GUD vad du är lik din mamma på andra bilden! Alla bilderna var fina!

De påminner lite om sånna här bildern man har på baksidan av en bok på författaren... :)

2010-05-14 @ 13:19:31
Postat av: Ellen

Schnöggt körven! :D

2010-05-14 @ 14:41:04
Postat av: ASTRID

Jag gillar både 1:an och 2:an. Ville bara säga det eftersom du ska fixa till headern! :D

2010-05-16 @ 19:24:37
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0