Snorig och hostig

Tjeeeenare.

Jag har fått oturen att faktiskt vara sjuk hela Kristihimmelsfärd. WHY OH WHYY GOD?! Jag tror det har varit en blandning mellan pollenallergi och smittning av Pappas mystiska djävulska virus han har haft i flera veckor nu. Jag hostar som en galning tills jag får skavsår i halsen, kliar för mycket i ögonen, snörvlar in litervis med snor i varenda andetag jag tar. Trevligt va?

Så idag skulle det vara pianokonsert som jag verkligen ville gå på men var så sjuk och hängig att jag tvivlade fram och tillbaka. Men what the häck tänkte jag! Åkte dit, gjorde succé och åkte hem igen. Fick publik av pappa och mamma och Kris som hade varit på Gröna lund!! Fatta vad avundsjuk jag äär!

Nu ska jag fixa till headern lite grann, den är lite rörig.
TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0