Maskrosor i jordgubbslandet

Hej svejs!
Idag vaknade jag kl 9 för vi har nämligen Operations Dagsverke! Jag ska rensa maskrosor ut jordgubbslandet och dammsuga hela huset (!!). I söndags bakade jag också bullar, så det får också räknas. Ha, fast jag drömde jättekonstigt inatt! Jag drömde att jag skulle göra det här operations dagsverke men allt gick fel. Man ska lämna in pengarna på skolan innan kl 4 och jag drömde att jag satt vid datorn och tappade tiden till kl 3 och fick panik. Ja, det var mycket läskigare än vad det låter.

Nu ska jag klä på mig skitiga kläder och gå ut i trädgården!


Maskrosor från the gaarden förra maj.

Kommentarer
Postat av: ASTRID

Det ska vara inne på Tisdag 1 juni (alltså på tisdag!) :)

2010-05-26 @ 10:25:52
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0