Lugn Valborg

Tjenare dudes.
Igår var det mysigt, tacos, chokladdoppade jordgubbar, sovsängar och chat roulette. Det sista där var väl sådär, men det gick inte att slita polarna från det så man fick väl sitta brevid och pilla naglarna. Idag varknade av ljuset halv 9, åt 4 ljusa mackor med sylt och 2 glas oboy, bra start på dagen. ;) Myste runt där, åt lunch och åkte hem. Här hemma blev jag tvingad att vara barnvakt åt ungarna i flera timmar. Jag höll på att somna och blev sur för att de grina hela tiden och att jag egentligen var tvungen att plugga.
Och ja, nu har jag sovit en halvtimme, försökt plugga till geografiprovet med det sket sig när jag märkte att jag hade glömt SOboken i skolan. SHUUT!
Familgen är borta på middag som jag inte ville följa med på så jag ska väl gå upp snart och åta rester.

Lite dålig stämning här i rummet med andra ord. =)

 



Lite coola depparbilder första lördagen i Maj.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Tove kör på läskiga EMO-bilder!! :D

2010-05-02 @ 09:41:12
Postat av: Lovisa

tove goes emo :D

2010-05-02 @ 10:07:27
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0