Grinda 15 Maj

Imorse kom pappa in i mitt rum och väckte mig och sa att sätta mig ute i sommarsolen i de nya utemöblerna på vår nya balkong med ett glas smoothie och sen att vi skulle till GRINDA! Ha, vilken lycka! Så jag tog på mig kjol, linne, solbrillor och kamera. Hela stora familjen tog vår båt ut till Grinda, åt pannkakor med glass,m solade på varma klipphällor, spelade fotboll med lillebrorsan, kastade småsten i vattnet, gick promenader och fotade. Och jag fick köra båten hela vägen hem till bryggan, jag älskar att köra båt!

Jag är så somnrig så att jag spricker. Svensk skärgård är något av det bästa jag vet.






















Kommentarer
Postat av: Ellen

Nice Tove! :D

2010-05-16 @ 11:08:47
Postat av: Astrid

Vilka söta bilder på Siri och Sander!! Och jag diggar den med dig och båten!!

2010-05-16 @ 13:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0