Älskade A&Fkläder

Tjenare!

Så att ni vet, jag har faktiskt ett liv tanför bloggen! Och tro inte jag har gått och dött bara för att jag inte har uppdaterat under helgen! =)

I fredags på morgonen fick jag mina kläder från Abercrombie & Fitch av pappa! Det var inget av de jag hade valt ut, men snarlikt! Fick en klänning, ett par shorts och en skjorta som jag alla gillar jättemycket! Tack pappa! 

Mobilbilder, därav den dåliga upplösningen
 
Klänningen. Jag är IN LÖÖÖV i den!! Jättemjukt och härligt tyg, superfin "U-ringning" och...


...kryssrygg! Men nu kommer BHproblemet.


Ett par SKITsköna och SKITsnygga rutiga shorts! Och den heta påsen i bakgrunden...



En fin skjorta i rosa och blått. med smårutiga öppningar vid ärmarna! och älg på fickan.

Och det bästa med kläderna är att de luktar så gott! A&F har sin speciella pArfYm som de sprutar på alla sina kläder.

Längtar till sommaren när jag får ha på mig dessa guldklimpar...

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du,jag måste säga det här med stor risk att låta som en tonårspojke som luktat för mycket på Astrids "Gå-igång"-kräm, men satan vad snygg hylla du får av den där klänningen!

Eh...aaa....där lät jag verkligen som en hormonell kille.... :P

MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! JAG VILL TILL LONDON NU!!

2010-05-10 @ 16:28:58
Postat av: Lovisa

oh gosh vilken fin klänning!!! men du kanju ha en bh där banden där bak går i ett kors ;) im so smart!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

2010-05-10 @ 17:50:26
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Krissemissen

ooooohh fett fina kläder!! :DD



jag älskar abercrombie & fitch D_D modellen i entrén<3333 xD



jag har en sån påse hemma nånstans xD

2010-05-10 @ 20:44:33
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: ASTRID

Sååå fina! He.. jag fick bara en sak... -.- ;)

2010-05-12 @ 17:37:30
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0