Abercrombie & Fitch

YOOO!
Idag åkte pappa till LONDON och han undrade om det var nåt jag ville ha från Abercrombie & Fitch som han kunde köpa till mig, HELL YEAH! Ha, och Astrids pappa ska också till London så våra pappor kanske möts inne i affären!

Men i alla fall... Jag har gått in på deras hemsida och valt ut 7 grejer jag vill ha och skickat beskrivning till pappa, som gick till affären och har shoppat!! Jag hörde inte riktigt vad han sa (dålig mottagning), om han hade hittat det jag ville ha och vilka osv men det kommer bli spännande att se imorron när han kommer hem!!! Fast jag tror jag måste betala en liten del själv... 


Kommentarer
Postat av: Astrid

Snyggingen till höger visar sin butt-crack!! :D

2010-05-06 @ 15:14:07
Postat av: JOSSAN

SNYGGINGEN TILL HÖGER KAN GÄRNA BLI MIN... nice ass ;)

2010-05-06 @ 15:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0