Skansenälgar

Mamma väckte mig när hon ringde typ kl halv 11. För idag bär det av till Djurgården och till SKANSEN! Fatta vilka barnminnen! Ska gå och mysa runt med mamma och Kris. Jag tänkte ta skinnjackan och piloterna men mamma stoppade mig vid skinnjackan... Och gud vad jag kommer längta till sommaren när jag blickar upp på det snöklädda Gröna Lund.

Sen ivkäll ska jag till Ellen med de andra brudarna och kolla på Melodifestivalen!

Nu ska jag gå och spela lite piano och gitarr, saknar det när jag är hos pappa...
Hejdå Mysisar!


(en bild!!)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag var ju där med mamma och klappade en spindel! Och en orm!

2010-03-13 @ 12:25:29
Postat av: Jacob

Gud vad mysigt att gå till skansen! Det skulle jag också vilja göra. Synd att jag bor i "skitstan". Ja gud vad skönt det ska bli med SOMMAAAAARRR!!!!

2010-03-14 @ 12:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0