Jag tycker synd om min pianolärare...

...eftersom hon har fått stå ut med alla mina konstiga nagellackkreationer. Ha, gud vad mycket konstiga prickar och ränder och färgbalndningar jag har haft på mina långa, ofta oklippta klor.

 







En sak jag alltid gör när jag kommer hem till en kompis är att sätta på mig dens kläder. Jag evt inte riktigt varför, kanske jag känner mig mer hemma då? Haha =) Till exempel igår hemma hos Astrid tog jag på mig hennes coola hatt, de najsiga skorna, solbrillor och kletade på två lager nagellack. Ha, nice va? På en hand var det menat att det skule bli zebraränder men sen gjorde Astrid fina valniga ränder på den andra. Astrid, är det okej att jag köper det här naggellacket? Blev lite kär i det. <3


Kommentarer
Postat av: Astrid

Har din pianolärare någongång sagt nått om dina naglar?

2010-03-07 @ 14:31:45
Postat av: ASTRID

Ja, självklart! Jag gillar att köpa saker som andra gärna vill ha senare host host

Nej, men köp det du! :D Det passade dig så bra ju!

2010-03-07 @ 15:50:43
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: Jossan

HAHAHA tove, i din sån där "berättar" grej med alla ord står det blånt. Det stavas blont :D

2010-03-07 @ 15:59:16
URL: http://jossanshoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0