Jag är bara såå smart...

Tjeeeeeenare!

Ha hörrni, gör som smarta Lovisa och spela alla låtan nedanför sammtidigt. Ha, det låter helt sjukt! Typ som nån psykoskräckfilm! haha =)

Aja, vet ni, jag kom på en snilleblixt när jag försökte somna kl 12-1 igårnatt! Tänk vad bra man tänker när man har druckit kaffe och inte kan somna! Ni vet det där galna barnfrågeprogrammet Amigo? (ja, alla ersänner nu att de råkat kolla på det nån gång) Ha, och ni vet att det högsta priset man kan få är typ en resa till London eller Köpenhamn eller nåt =) A, och då tänkte jag att man borde vara med där och kunna alla frågor som inte de dumma 10åringarna kan och köra skiten ur snorungarna och vinna hela rubbet! Är inte det en helt lysande plan!? Ska banne mig gå in och kolla vad åldersgränsen är, annars kan man ju vara osminkad och se så liten ut som möjligt...

SÅ, är det nån som hänkar med på min lysande idé??



Fast när jag berättade det för mamma tyckte hon det var lite taskigt... VADÅDÅ? När jag av liten var jag jätteavundsjuk på dom där de fick hoppa runt på studsmatta med sele och fånga bokstäver!! Jag skulle äga på det!

Rock on dudes.

PS. Efter lite research är det kids mellan 10-12 år. Äsch, det kan jag också bli, alla säger ju att jag är så gullig! 2 år hit och dit, liksom pappa ser ju ut precis som när han var 40! DS.

Kommentarer
Postat av: Astrid + gapskratt

AAAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! DU FATTAR INTE HUR LÄSTE DÄR!!!!! OJ OJ OJ! JAG HAR ONT I KINDENA! HAHAHAHAAAAAAAA! HÖHÖHÖ!

Vad är åldersgränsen!?! JAG HÄNGER PÅ!!! SÅKLART!!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! NU SKRATTADE JAG ÄNNU MER!

Gode gud... xD

2010-03-09 @ 17:27:30
Postat av: Lovisa

HAHA, jag är också på :D tänk vad jag kan shoppa för dom pengarna hiih :D men aha.- hur ska jag veta vilken vecka det är ? daaah! ahhaha, vem tänker på vilken vecka det är ahah , duktigt tove :D hihihihi, ska börja spara pengar tills ud kommer hit haha, vi måste göra vår traditionella shopping i min lilla stad hihi :D

2010-03-09 @ 17:30:28
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: ASTRID

WOW! Totten! Det låter som en briljant idé! :D

2010-03-09 @ 20:07:17
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: Astrid (Som skrev förra kommentaren på sin mammas dator där vissa ord tydligen fösvann!)

Hm...några ord i min förra kommentar försvann....det ska stå "DU FATTAR INTE HUR [mycket jag skrattade när jag] LÄSTE [det] DÄR"

HELVETE OCKSÅ! Din idé var sååå bra!! BAJS

2010-03-10 @ 18:05:18
Postat av: Jacob

Nämen Tove... Vill du skrämma skiten ur småflinen! :D

Klart bra ide' bara lite syn om småbarnen...

2010-03-12 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0