Hemsk och härlig Fredag

Japp. På matten hade vi en JÄVULSK uppgift där allt bara skrewade sig för mig och jag fick inte ens rätt svar. Alla andra hade hittat på två eller tre lösningar och allt bara brast för mig. Jag hade gråten i halsen och på SOn när stiften i pennan var slut var det nära att tårarna skulle komma ut. Jag som var så fin i Astrids tröja, eyeliner och fläta i håret. Jag hade värkligen vaknat glad idag. Och så blev jag sur för en matteuppgift... Fast sen när man väl är ledsen vägrar man att vara glad. Och så snöade det också. Fast på nåt sätt blev jag glad igen, så jätteglad jag brukar vara. =)

Fast på franskan höll Astrid och jag på att somna så vi bestämde oss för att gå hem till henne (igen) och käka glass med colasås. Och så blev fallet, plus tjejsnack, två avsnitt CHUCK och löjlig sminkning.

Mamma hämtade mig och vi åkte på superspännande (guld)biltvätt (båda vi fnissar som tusan av rädsla när jätteborstarna kommer) och är hemma och ska ha mysig middag.

Hejdå på er.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Haha :) VISST FASTNAR MAN MED CHUCK?!?

2010-03-12 @ 18:04:52
Postat av: ellen

När jag inte försår och inte får hjälp av lärarna som ibland ignorerar en eller inte typ ser..(t.ex lena, hahahah) så blir jag också så!!

2010-03-12 @ 18:40:36
Postat av: ASTRID

Haha! Vad kul med biltvätt :-)

2010-03-12 @ 19:07:25
URL: http://Lacroissant.blogspot.com
Postat av: Astrid

Hej! Jag är lite ensam just nu. Någon som vill chatta i Toves kommentarfält? Hör av er! Herrå!

2010-03-12 @ 20:20:33
Postat av: ASTRID

Hahhaa... Astrid -.-

2010-03-12 @ 23:51:03
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: Anonym

mm det är jättenormalt att man håller på att börja gråta för att man inte klarar en matteuppgift.............

2010-03-16 @ 14:40:11
Postat av: Anonym

"Jag som var så fin i Astrids tröja, eyeliner och fläta i håret" liite för självgod, liite för fel

2010-03-16 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0