Grattis på namnsdagen TOVE!

 

Idag är det min namnsdag! 5 Mars, lägg det på minnet! =) Fick ett sms av älskade Sofia och mamma blev helt förfärad när vi pratade i telefon och att hon hade glömt det. =)

Men ikväll ska Astrid J och Ellen och förhoppningsvis Jossan komma på en liten middag och mys. JOSSAN, VARFÖR SVARAR DU INTE PÅ MINA SMS!!!???

 

Haha, ja, men snart ska jag visa min look for today.

Hej!

PS. Och vad har hänt med alla min tusen kommentarer jag brukar få? Känner mig lite ensam här i världen! =). DS


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag håller med! Var är du Astrid? Haha, det är hon som man får till största del komentarer av :P

2010-03-05 @ 14:47:33
Postat av: Astrid

Förlåt...jag är här, det är det att min relation till min dator har vart lite skakig...men jag ska kommentar bomba er nu =)

2010-03-05 @ 16:15:13
Postat av: Astrid

Just det! GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!

2010-03-05 @ 16:16:33
Postat av: Jacob

Ett stort grattis på namnsdagen Tove! Har tänkt på dig idag, men min mobil är trasig så det är därför jag inte har kunnat ringa dig. Hoppas det går bra ändå. :J

2010-03-05 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0