Granar som vaktar isvak

Igår traskade jag ner till en väldigt fin sjö och samtidigt invigde min skinnjacka! Här kommer lite mobilbilder jag tog. Tyckte det såg så fint ut där. =)


Här brukade vi bada på somrarna när vi var små...


Torra läppar, stor halsduk, vitt hår, hörluresladd, skinnjacka, dragkedjor som rivs.


Raggarbrud möter fjällflicka.


F Y I  (jag är bara så cool som säger så!) hade jag på mig blommhoddie, Mussepiggbrallor, mammas kängor,  rosa Nassestrumpor, Lovikavantar och skinnjacka då. En rätt härlig blandning. =)


Här Astrid. Nästa år. Då du. Då smäller det och plaskas! Ha, och kolla, snön på isen ser ut som klart blått varmt vatten! =)

F Y I  (nr2) har jag och pappa varit och åkte längdskidor igen, käkat got japansk mat och bastat. Härligt. 
Nu ska jag smörja in mig. Herregud, när var det senast jag gjorde det??!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0