Chokladbollar med pärlsocker och kladdiga fingrar

Hej igen.
Ingen bloggning igår pga (gud vad vuxet) att internetet inte fungerade. Herregud vad jag är handikappad utan dator! Satt och stirrade framför TVn istället i flera timmar, påhittigt Tove, bra.
Och idag funkar inte mitt Spotify och det är så jobbigt! Jag behöver musik!!

Meen i alla fall. Idag följde jag och Ellen hem till Astrid. Vi bakade chokladbollar (MUMS!), tittade (och snodde) i hennes Crawl-in-kloset tittade på gamla mnnen och såg ett avsnitt av Veronica Mars och ett av Chuck. Och tryckte i oss våra goda chokladbollar förstås. Sen blev det brått hem och jag har tittat på Bolibompa med ungarna, käkat pizza och börjar få lite ont i nacken. Har ingen aning om varför.

Nu ska jag nog ta en sväng upp till stora datorn och skriva lite på min bokrecension. Sen ska jag göra franskaläxa, titta på nördiga wannabe Vampire diaries och duscha.
For your information. F Y I

Japp, nån som vill veta någon mer intressant om min torsdag? O, just det. Sången blev inställd.

Tjo.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Du verkar stolt över att du vet vad FYI är för något :D

Det är bra att du (eller var det Ellen?) kom på ett nytt namn för min garderob! Crawl-in-closet. KLOCKRENT!!

2010-03-11 @ 19:21:24
Postat av: ASTRID

Vad kul att du har lärt dig använda FYI ;-)

2010-03-12 @ 14:02:35
URL: http://Lacroissant.blogspot.com
Postat av: Jacob

Nämen vad synd att inte internet fungerade. Men så är det ibland. Och vad påhittig du var. :D Tv! Men får erkänna att jag tycker lite synd om dig när inte Spotify fungerade dagen efteråt.



Ps. Synd att sången blev inställd...

2010-03-12 @ 23:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0