Glada grejor att längta till, glad Tove

Hej!

Just nu är jag glad!
Egentligen inte för nån speciell anledning. =) Men jag längtar så himla mycket till konfalägret som börjar på söndag! Och tills imorron då jag slutar skolan! Då ska jag ha på mig min Abercrombie&Fitchklänning som jag gillar så mycket och så ska jag sjunga Summertime solo, som jag alltid velat göra. =) Jag hoppas jag kommer ha fina Gretaflätor, har aldrig haft det men det ser så fint ut! Efter skolavslutningen ska vi hem till Astrid, förhoppningsvis bada och sova på hennes studsmatta! I regn eller inte!
Två grejer som också gör mig glad är att mormor och morfar (världens bästa personer) är här och tar hand om mig och att jag just nu lyssnar på Mando Diao. Jag har nog blivit lite halvkär i dem och deras musik efter i fredags. Min för långa Spotifylista har blivit ännu längre med 12 låtar.
Jag måste lägga upp mina Mando Diaofavoriter på bloggen så att ni får lyssna.



PS. nu blev jag ännu lite gladare för för en stund sen åkte en kille på en röd liten moppe med randig tröja förbi nerför backen, och några sekunder efter kom han tillbaka och åkte upp för backen igen!
Ha! nu åkte han förbi igen!! Hur vill han haa det?? Ha, jag måste se om han kommer igen..........HAHAH! HAN ÅKTE FÖRBI IGEN!! SKit! Vad vill han!? Han kanske övningskör... Vilken tråkig anledning i sånna fall....... han försvann... kom nu då! Nähä JO!!! Han körde ner för backen igen!!! Hahaha!!!!!! Nu går en man som ser sur ut nedför backen... Han kanske var moppekillens pappa.... vi får se...........tittar ut genom fönstret......M&M är uppe och tittar på Rapport btw....mäh, kom upp då!.....Spotifyreklam...... jag sitter med ett par jätteenorma nördiga hörlurar....nä nu har det dröjt flera minuter... han kanske fick soppatorsk...hallåå?... han måste ju komma igen för han måste åka tillbaka till samma väg som han kom ifrån... nähä. Där kom en silvrig bil istället.
Nä. Jag ger upp.




Kommentarer
Postat av: ASTRID

Haha... vad roligt du hade det Tovs! :D

2010-06-09 @ 20:04:54
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM
Postat av: Astrid

HAHHA! Jag gillar den där killen på moppen! :D Grymt bra inlägg! Det är bra att vara glad!

2010-06-09 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0