Första dagen av läx och stressfrihet. Amen.

Tja!
Första dagen på SOMMARLOVET är här! Igår efter sommarkonsert med halvbra solonummer av mig (tonarten var högre än vad jag trodde) och mingel med betygskuvert (JAG FICK 8 MVGn!!!!) åkte vi hem till Astrid. Vi myste, gick till badberget och badade, solade och fotade, käkade god middag, lekte blindbock på studsmattan (det roligaste jag gjort på länge) och tänkte sova där. MEN det blev ett missförstånd så vi fick gå den långa vägen hem till Astrid den andre och sov på hennes grönlummiga altan med lpasttak på. Vaknade av regn och mygg. Så mysigt att sova ute, jag älskar det.

Idag kommer fina mamma hem från konferens i Oslo.
Bildbomb från igår kommer förhoppningsvis inom kort.
=)

Kommentarer
Postat av: Astrid

BILDBOMB BILDBOMB!! :D

2010-06-11 @ 15:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0