Tillbaka från de 17 bästa dagarna

Hej kära ni!

Nu har jag kommit hem från mitt konfaläger! Eller, jag kom egentligen hem i onsdags. Fast jag har liksom inte riktigt kommit hem ändå. I mina tankar är jag fortfarande kvar på kilsbergsgården med alla underbara människor runt omkring mig. Jag kommer få en chock när jag inser att jag aldrig kommer komma tillbaka dit. Igår var det rep i kyrkan hela dan inför konfirmationen. Imorron smäller det! Jag längtar så!
Idag ska jag in till stan och köpa presenter och fika med pappa som jag inte träffat på mer än en månad!

Och hörrni, nu under sommaren kommer jag inte skriva mycket här på bloggen. På sommaren ska man inte sitta inne vid datorn och tvångskriva på en blogg, när man kan ligga ute i solen på gräset.

Peace out homies!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Touweuååå uppdatera! :D

2010-07-10 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0