The King Mountain, here I come!

Tjenare!

Igår var jag hemma hos Jossan och käkade amerikanska pannkakor med sirap och kollade på Stolthet och Fördom! Trevligt värre. =)

Imorron sticker jag och Ellen till KUNGSBERGET med massa andra från klassen! Det ska bli GRRRYMT! Ha, Ellen och jag är såå taggade! Typ alla som ska med har köpt 1kilos-godispåsar och massa gott, det är ju ansträngande att åka buss och skidor! Hoppas det finns mycket svarta backar och offpist på Kungsberget, för det är min grej! Men vi får typ gå upp kl 5 på morgonen och kommer hem typ halv 7 på kvällen!


Tung godispåse, cola och skidinformation! Och en tumme upp och en ljuslykta med älgar på.


Mmmmassor med godis! Fast en liten del kommer nog försvinna ikväll ändå...


Kungsberget, here I come!


Tovelicious GANGSTA! Yoo! Wazzap zizdah!?


Nej, det är bara vanliga gulliga Tove! =)

Tja loosers! Imorron kommer Ellen och jag svicha ner för backarna och regera!




Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAH!! Gangsta Tove! :P

Du passar bättre som vanliga gulliga lilla Tove!

2010-02-03 @ 19:59:38
Postat av: Jacob

2010-02-05 @ 21:06:51
Postat av: Jacob

Opps råka sända ett tomt inlägg... Vad kul att få åka skidor med skolan! Det skulle jag också vilja ha gjort. Hade ni kul?

2010-02-05 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0