Upp och ner, hit och dit

Idag har jag sprungit hit och dit och kännt mig som en wannabe vuxen, verkligen. Vi var i skolan ett tag och sen åkte klassen iväg och såg någon väldigt konstig dans, någon slags modern tror jag att det var. Kamuyot hette gruppen iaf. =)
Sen åkte Ellen och jag tillbaka och käkade toast och french hotdog och läsk som lunch. Sen gick vi upp till skolan igen för att hämta praopapper med det fanns inga. jag tog iaf med några läxor och skulle hämta Sander. Fast då hade inte han slutat så då gick jag och Ellen och köpte mat (pappa sa att jag skulle hanlda massa greker tills ikväll) och sen fick jag gå tillbaka och hämta Sander med en jättetung matkasse. Jag tvingade honom att bära min tunga skolväska ett tag, skit vad jobbigt det var att gå hem!
Men sen när vi kom hem utmanade Sander mig på en match schack och jag vann! (han är skitduktig på shack och han är bara 6 år!)
Gud vad trött jag är nu.

Men nu måste jag städa lite mer. Snart kommer gästerna och de är nämligen lite speciella.
det är pappas kompis som har bott i Australien och han har en dotter som är 14 år och heter TOVE! Coolt va! Jag är jättenyfiken på hur hon är (träffade henne typ när jag va 2 år eller nåt), men man känner liksom redan lite gemenskap eftersom vi heter likadant. =)

Vi får se hur det blir. =)
Tja!


En blek bild till detta textiga inlägg.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vuxen-Tove! ;) Vet du? Mamma har sagt att vi kanske ska åka till Falun på sportlovet, är du där då?

2010-02-05 @ 17:48:40
Postat av: Shännön

Värsta snygga filosof-bilden hörru! Ha den på baksidan av din debutbok!!!! Hihi

2010-02-06 @ 16:21:46
Postat av: Shännön

Värsta snygga filosofbilden hörru! Ha den på baksidan av din debutbok! ;) hihi

2010-02-06 @ 16:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0