Misslyckad känsla

Idag har jag köpt en eyeliner. För en stund smetade jag på lite och efter många försök lyckades jag få det ganska bra. Fast nu är det lite irriterande för mina ögon vattnas hela tiden och jag få blinka som en galning.
Och idag var det biologiprov och det gick jättebra!

Fast annars finns det inget mer att glädjas åt. Allt känns bara så fel och misslyckat. (kan ju bero på att min underbara PMS just knackade på dörren). Jag måste plugga till två prov också och mina ögonlock orkar inte hålla sig uppe ibland (och så blinkar jag hela tiden ju) för jag är så trött. Och jag har ätit massa onyttigt men får inte den hyperenergin jag behöver. Mamma kommer också hem ganska sent och jag är säker på att jag bara kommer göra massa onödiga saker istället för att plugga.
Och så är det alldeles mörkt ute. Och jag måste klippa naglarna men hittar inte nagelsaxen så jag kan inte heller spela gitarr för då låter det fult.

Hejdå på er. Hoppas ni har det bra iaf.

Kommentarer
Postat av: Jacob

Stackars dig tove... Man kan känna så ibland. Det händer, jag förstår dig.

2010-02-23 @ 23:09:28
Postat av: Astrid

Ja, jag vet hur du känner dig.....allt är bara för djävligt!

2010-02-24 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0