Min nya look...

Så här kul hade vi det igårikväll. =)


Snodde Jossans converse, coola hatt (en sån ska jag banne mig skaffa!), hennes Raybands och balla skinnjacka och gick runt i det hela kvällen. =min lya look denna vår/sommar! Haha! Jag vara bra så cool.


A...eller här ser jag mest ut som en tjock och för glad turistgubbe...


Astrid! The skogshuggare!


Skogshuggar'n och HippieEllen!


Vi (dom) tittade i 10000tals modetidningar. Jättekul! verkligen... fast jag satt med piloterna på ensam i soffan och kollade på Sweet home Alabama istället. Nice film


Japp. Det här sprang jag runt i. Diggar hatten och skinnjackan hårt asså.


Jag, colla idolen, och mitt störtsa (enda) fan Ellen!



Alla dessa töntiga spegelbilder...


Jossan grymma jeansväst som hon köpte på Bikbok. Gillar din gerderob Jossan. Höhö. =)


Sen blev vi lite trötta...

...Vilket ledde till det här och krälande på golvet.

 

Nej, nu måste jag plugga! Usch Tove! Kom igen nu!

TJA!


Kommentarer
Postat av: Astrid

HAHAHAHA! ASTRID MED GODISET!! :P

Jag diggar alla bilderna!

2010-02-21 @ 15:13:35
Postat av: Lovisa

ååååhhh, älskar hennes skinnjacka & västen :D <3 hhi, vi MÅSTE ses snart tove!! :D

2010-02-22 @ 08:44:03
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0