Min fantastiska, fartiga, spännande eftermiddag!

Tjeeeeeeenare.
Det här har jag gjort sen jag kom hem kl 1:

-tog en latte och kollade på ett helt skidskyttelopp.
-det är väl bara jag som tycker det är spännande?
-slängt ut hälften av alla mina kläder (resten är ju hos mamma) på sängen.
-provat typ varje plagg och rensat.
-lagt in kläderna i prydliga högar i min nya byrå.
-känt mig lite nöjd sådär.
-suttit och skrivit på utredande texten.
-i flera timmar i sträck.
-varit superduktig faktiskt.
-käkat kykling och semla.
-stirrat mig blind på texten ett tag till.
-tittat på lets dance.
-tvingat pappa läsa igenom hela min text, stackarn.
-ändrat en hel del.
-skickat in den till vår lärare(innan 24.00!!! WOHO!).
-känt mig lite nöjd sådär igen.
-kollat igenom alla mina 100 bloggar jag följer.
-skrivit allt det här bara för er skull.

Nu ska jag sova min skönhetssömn.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: hahaa jag vet stackarn! han sms:a mej ba hardu nycklar ? klockan elva fick ja det, men jag hade mobilen i skåpet och kollade inte på den förräns klockan tre, nawh! men han hade gått ända till stan gått runt där och sen till mammas jobb och fått nycklar av henne .. asså jag skulle aldrig orka gå så långt hehehe,

2010-02-20 @ 09:37:27
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag tycker också att det e roligt att kolla på skidskytte! Pappa och jag tittade på det i torsdags, spännande!

2010-02-20 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0