Hade tråkigt

=


Vackra jag.

Orginal:


By the way! Pappa och jag har precis satt upp en hylla ovanför mitt skrivbord! Nu ska jag hämta tillbaka alla mina onödiga prylar som för tillfället står i förådet. Och vi håller på att sätta upp min rullgardin (vaknade av ljuset imorse) men jag måste klippa gardinstyget och det är skitsvårt och jag känner på mig att jag kommer klippa fel!!! Så då flydde jag till datorn en stund. =)

Ikväll blir det Melodifestivalen hos Astrid och jag tar med sockerdricka! Wiho!

Kommentarer
Postat av: Astrid

SKA DU KLIPPA DIG HELT SJÄLV!?!? Jag säger bara en sak, hoppas du inte har fått din mamma Karins klippgen :S

2010-02-20 @ 14:08:18
Postat av: Ellen

Hahahaha, Astrid tror du menar ditt hår :P

Och jag personligen tycker att du är myyyycket sötare på den nedre bilden :)

2010-02-20 @ 17:55:06
Postat av: sofia

sv; ja de heter dom ;) ja frågade just deras mamma Fiffi och hon visste vem du var :P fett kul!<3

2010-02-20 @ 20:08:54
URL: http://bbomans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0