Grattis bästa Pappa!

Idag fyller pappa år! Wiho! Fast hela dagen har han varit jättesjuk, har typ haft huvudvärk och feber, stackarn! Jag tycker så synd om honom att han är sjuk på sin alldeles egna speciella dag. =( Fast vi har gett honom massa presenter och grattat honom. Jag gav honom två par coola randiga strumpor, det hade han önskat sig! (Han fick också mönstrade strumpor i julklapp, höhö).
Sen så hade småungarna och Marie bakat hemmagjort tårta! På den var det grädde, sylt, kolasås, jordgubbar och M&M's! Mums vad gott det var!

För övrigt har jag inte varit ute, det närmaste naturen jag varit är när jag vädrade och stack ut huvudet och tog några djupa syrerika andetag. Och jag hade planerat att detta skulle bli en hård och effektiv pluggdag, men, man kan inte ha för höga förväntningar på sig själv. ;p

Hejdå på er. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ojda, hälsa grattis till bengan!! men asså herregud vad fin den va ååh, svarta-vit varen, me svarta fläckar.. elr om de va vitam. aja ;) gosh så fin! åh vad ajg vill ha en ååh,a ahha tjatar massa på m&p nu HEHEH, :D

2010-02-06 @ 20:25:28
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Gratta din pappa ifrån min familj!

Jag hade samma planer för min dag med de misslyckades... :(

2010-02-06 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0