Glad flicka med fläta i håret

Tjenare! Nu de här två dagarna har jag varit gladare! Hade en liten svacka, men nu är stjärnan tillbaka igen! ;)

Jag tror jag är glad och lugn för ikväll slipper jag känna någon press på att göra läxor!
Igår var det spanskaprov och idag var det fysikprov. Båda gick bra! =) Och för att skryta lite så fick jag MVG på engelska bokrecensionen och MVG på debatten!! YEAH!

Och snart ska jag till sången för dubbeltimme! Tummen upp för det också!

Och idag fick jag faktiskt lite vårkänsla när jag gick hem från skolan. Fåglarna sjöng, solen lyste och jag frös inte om ansiktet!

Nu äter jag tunnbrödsrulle och dricker för stark o'boy.

CIAO BELLAS!



 



Eget ihopplock av snurr och fläta och tofs och spänne och utsläppt imorse!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Det blir flätor för mig imorn! :D

2010-02-25 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0