Mina julklappar

Denna jul har jag blivit så bortskämd. Herresatan vad många julklappar jag har fått! Mamma, nästa jul önskar jag mig att få färre julklappar, tack. =)


1000bitars pussel - spel - Sofis Mode - akademibokhandelns presentkort - strumpbyxor - raggsockor - lyckohalsband från Tanzania - Levi's curve ID jeans - puder - två julskivor - novellsamling - rakblad (mamma, dolt meddelande?????)  - bok Revolt - aloe verakräm från Tanzania - 5års dagbok - sminkborttagningsmedel - ansiktsvatten - body butter

Och så la grande finale...


Ett par längdskidor!!! Herrejösses, tänk att få åka Ungdomsvasan på nya egna proffsskidor...





Premiäråket gjorde jag igår med mamma i Falun. Vi åkte 1 mil!

Kommentarer
Postat av: elllllen

Haha, kan tänka mig dig säga "herresatan". Jättefina saker du fick. :D

2010-12-29 @ 16:35:49
Postat av: Astrid

HAhaha! Jag gillar din mammas dolda medelande!

2010-12-29 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0