Glitter, rött band, lingonkrans...

Tjenare hörrni!

Trevligt med mycket kommentarer tycker jag! Fast det är nåt fel på blogg.se för jag ser inte alla på översiktsidan.

Men iaf. Igår var det den stora luciadagen, i alla fall för mig. Jag gick två luciatåg i skolan och ett på kvällen med sången. Och så tåget på torsdagskvällen för föräldrarna också. Nu är det bara two more to go! Jag har räknat ut att jag kommer sjunga Luciasången 12 gånger totalt...

Nog om sång. Snart ska jag hem till Astrid. Det var meningen att vi skulle sticka och baka (wannabe mormor?) men jag glömde mig stickning i skolan så det blir bara bakning! Men att bara vara hemm hos Åstrid är en ren lycka...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0