Dan före dopparedan...

Tuddles alla så bloggläsare! :D

O M G asså skiiit, en dag kvar liksom!! Typ can you believe it liksom??

Igår var jag och julandlade inne i stan med Pappa, å så mysigt det var. Sen på kvällen insjuknade jag snabbt i nån slags öroninflamation. Det gjorde skitont i högra örat och jag hörde knappt nåt, som om nån hade satt på ett lock. Så jag låg där på min säng, tyckte synd om mig själv och väntade tills trummhinnan skulle spricka. Sen käkade jag några Ipren och somnade. Nu denna morgon är min dövhet som bortblåts och jag mår bra igen!

Vad är det för fel på mig?

Anyway. Idag har jag fått lite tidiga julklappar från pappa och Co. eftersom jag firar jul i Falun. Jag fick ett puder och ett par Levis passa-kurviga-tjejer-jeans! Vi var och provade ett par sånna igår och jag sa extra tydligt storlekarna så... Av systrarna fick jag lite leksaker och en gammal bok som var ...fint hrm inslagna. Man får tacka så mycket!

Snart ska jag till mor min och ikväll far vi opp till Dalalandet. Trevlans ju!

Ha det så bra!


Jag förra julen. Då var man snygg altså...

Kommentarer
Postat av: ASTRID

Heta byxor... jag antar att de var förra årets "passa-kurviga-tjejer-jeansen"? ;)

2010-12-23 @ 12:50:50
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com
Postat av: Jossan

Wiiiii levi's curve ID!!!!!! OMFG!!!!!!!!

2010-12-23 @ 13:13:58
Postat av: lindshe

Yeah! Nu är det snart julafton! Tagga till =)

Jag fick ett paket i brevlådan idag, en lite för tidig julklapp,

vad tror du att det var i paketet? =)

2010-12-23 @ 20:20:09
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Astrid

HAHAHAAHH! SNYGGING! Allt som fattas är en mustasch!

2010-12-23 @ 20:24:27
Postat av: AK (Astrid)

TOVE!!! Vi måste fota en ny header till dig!! Pronto!!

2010-12-24 @ 21:34:06
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com
Postat av: Lovisa

tovelicious när du ser det här... RING MIG!! :D vi måste bestämma när jag ska komma till dej jööö ;)

2010-12-27 @ 14:20:53
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: la

hihi, skymtar jag en liten tove-pose där ? ;)

dude, kan du ses innan nyår? eller ska vi vänta och ta det nästa år, 2011? ;P pösspöss!

2010-12-28 @ 10:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0