Tove springer och pustar som aldrig förr!

Idag har jag haft en toppendag. Varit hos finaste Shannon med Astrid och bakat muffins, pratat, lekt kurragömma och ätit mycket. Men den största händelsen var ju såklart springningen. Vi sprang först 1,5km (rekord!!), gick klart varvet, strecha och drack Vitamin Well och powerwalkade ett varv till. Det var både skitjobbigt och skitkul. Hörrni, ni är toppenspringkompisar. <3

Sen på vägen hem cyklade jag förbi mamma och hälsade på henne överraskande i potatislandet. Var där några timmar och hade mysigt, snodde en Toblerone och cykla hem till pappsen. Duschade, pappa kom hem runt halv 9, rusade till pizzerian och käkade kebabpizza som om det var sista gången jag såg mat. Sen har vi pratat om livet och nu sitter jag i vanlig ordning i min källarvrå och datanördar.

Imorron ska jag och mamma gå på cirkus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0