Svartvitt Ego

Hejdå Stockholm och Hej Linköping och kanske Norrköping! Vi får se!

Senast jag posade dödligt snyggt framför webcamen var när jag gick i 8:an...
Här kommer en Tove som inte går i något ännu! =)













Ni får ursäkta mina fina finnar jag fått efter att ha ätit mängder av Toblerone i en vecka non stop efter att mamma, Kris och jag vann en 2 kg på Grönan. Det svartvita döljde dom lite iaf. =)

Hejdå!!

(PS. I Italien färgpermanentade jag mina ögonfransar, så jag vaknar upp varje morgon pigg och fräsh, gyllenbrun och sminkad. Oerhört praktiskt! Ser ni det?? DS)

Kommentarer
Postat av: Elen

Haha.. varannan seriös, varannan oseriös. Hej då! Ses nästa vecka! :)

2010-08-03 @ 12:04:26
Postat av: Jossssaaaan såklart!

DET ÄR GODARE ÄN BEN & JERRY'S. GANSKA HÅRDKOKT ÄGG PÅ HALVT ROSTAT BRÖD MED BREGOTT SOM SMÄLT LITE:..... SMAKLÖKARNA JUBLAR!

2010-08-03 @ 17:26:24
Postat av: Anonym

Jag är nog den enda som aldrig ätit Ben & Jerrys.

2010-08-04 @ 16:51:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: ASTRID

Självklart! Det är en bild på alla tjejerna i vår lilla grupp i svartvitt från skolavslutningen då alla är uppklädda. Den är så fin och den står på mitt nattduksbord för att inte solen ska förstöra färgerna fast mest för att jag vill se er hela tiden :)

2010-08-05 @ 10:34:32
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM
Postat av: Elen (hoho)

Haha, Tove jag vet precis vilket "ÅÅÅH" du menar! Hahhaha. Hoppas du har det roligt i Linköping idag så ska jag, Jossan & Astridarna in till stan. Den där ögonbrynspennan, jag tog ju ljusbrun men man måste knappt nudda huden för det blir så mörkt, ser ut som en gråttmänniska! :P

2010-08-05 @ 11:21:09
Postat av: ASTRID

JAAA! JAG KOMMER IKVÄLL!!! :D :D :D

2010-08-09 @ 19:25:17
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0