Storshoppat!

Yes det har jag! Med Jastrid och Ellen. Herregud vad mycket grejer jag släpade hem! Särskilt mycket smink! Haha Mamma i telefon: "Men Tove, dom kommer äl inte bli en sån där fjortis... du är ju så fin som du är..."
Lugn bara lugnan morsan! ;)


För dom som inte ser vad som är på bilden: Ögonfransböjare, ögonbrynspenna, ljusblått nagellack, mascara, eyeliner. Ha, jag fick ta en sån där mesig varukorg! Då är det nåt som är fel!

En svart tubkjol och Ellas presenter under!


En uppföljare till boken "Hungerspelen" jag läste i Italien (skitbra!) och Shannons present under!!

Japp. Håll i hatten för i nästa inlägg kommer jag visa dagens outfit!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Najs! "stay tuned" , haha :D

2010-08-11 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0