le saturday veintiocho'th

Hej i lingonskogen!

Jag har inte rört min kamera på evigheter känns det som. Lite sorgligt men mitt insperationsförråd är tyvärr rätt så tomt.
Men här hemma har jag lärt mig My one and only thrill med Melody Gardot på piano. Å den är så fin, lite som filmmusik.
Och så har jag gjort mina regelbundna situps, week 1 day 2. Kämpa kämpa! Om 3 veckor har jag 6 pack! (istället för 2 pack som nu...)
Och så springer minst  jag 3 gånger i veckan. Herregud, jag kommer bli värsta hälsofreaket! Fast nä, oorka...

Även fast läxångesten och stressen har kommit hem igen, brunbränd från sommarsemestern är jag glad. I alla fall idag.

CUSL! ( see you soon loser!)

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaha trodde det stod "hej lingonveckan" ;P

2010-08-28 @ 16:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0