1VM

Å å ååh! Veronica Maggio var GRRRRRYYM! Gravid och klädd i dööcoola strumbyxor och läderjacka med fransar på. Och jag diggade basisten startk, hon såg jätteung ut, typ som jag, med slarvig toft och bara stod och lirade, så cool. Men iaf, Veronica körde sina klassiker och en låt som kommer på nästa skiva.

Sen åkte Astrid och jag en massa. Insane x3, Jetline, Extreme, Vilda Musen, you name it. Att åka dessa grejer i mörker gör det 100 mer spännande än vanligt. En Ben&Jerry slank också ner.

= Vi hade skitkul ikväll!
Nu ska jag dricka vaniljte!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha okej, jag har sovmorgnar alla dagar förutom fredag, och nu har vi ändrat så att jag slutar 5 i tre på fredagar yay, skulle dö annars, säg vilken tid du börjar o slutar på alla dagar :D<323

2010-08-28 @ 09:03:25
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag vill åka meeeeeeeeeeeeeer! Det var så fint när det var mörkt...och jag vill höra hennes nya låt IGEN! Den var så braa!! :D

2010-08-28 @ 14:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0