Vårvind genom lufthålen på springskorna

Gud vad härligt det känns efter man har sprungit. Jag, som annars är väldigt lat och tycker att det är dödsjobbigt att jogga efter bara några meter, känner mig stolt att jag faktiskt kom ut och sprang. Och jag fick ju en 20 minuters promenader fram och tillbaka till/från kyrkan också.

Lite mobilbilder tog jag i det vackra vårvädret:

Årets första tussilago.


Där längst ut faller jag ihop på en bänk och är helt utpumpad efter att tagit i de sista kämpiga metrarna. Där ute på den gungande bryggan mår jag ljuvligt bra.


Överexponerade vita krokusar. Min mobilkamera är konstig. Den gör alltid alla bilder för ljusa!!


Några till bländade krokusar.

Snart skruvar jag på duschen, och äta något för det kurrar i kistan! Tjo!

PS. Herregud! 9 kommentarer i ett inlägg! Usch, vad ni skämmer bort mig! <3 DS.


Kommentarer
Postat av: Jessica

varför blev det inte så ?"/

2010-04-18 @ 19:21:28
URL: http://beeautiiiful.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Hej :)

Nu e Dom 1o finalisterna klara, kolla omd u blev en av dom :)

om du inte blev det så uppmanar jag dig att lägga en röst på den blogg du tycker borde vinna :)

MVH liindblaads

2010-04-18 @ 20:51:46
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0