Astrids och Astrids kväll hemma hos Astrid och Astrid bjöd på mat.

YO DUDES!

Igårkväll var det grymt! Jag gav Astrid och Astrid en var sin miniblomma i rosa kruka med ett blomhårspänne fastklämt på en kvist. Vi käkade pizza, pratade om grejer ni inte får veta, låg brevid varandra på golvet, snodde Ålanders skor, pratade om Han, Him, Il och El och åkte buss kl 12 på natten.


(Hade bara med mig min lilla kamera som nästan inte hade några batterier, därav ville den inte sammarbeta med mig och tog bara suddiga bilder. Men har skruvat upp kontrasten och färgmättnaden i Picasa.)



Våra små fina tvillingstjärnor Astrid och Astrid. <3 Grattis på er.


Jag måste bara få visa godisträdet Astrid gjorde till Astrid; Saltlakritsjord, gurkstam, geléhallonsäpplen och flaskor. Strukturerad planering ger utomordentligt resultat.


En var sin sån här gav jag dom. Lite fyndigt med blomma på blomma. Och tillhörande dikten: Rosor är röda, violer är blå, smultron är söta, och ni är likaså.


Solbruna Ellen i prinsesslockar och sammetskavaj (?).


Astrid i kyklingsgul klänning och suktande kilklackar.


Astrid i sin bedorande, vackra, blommiga, långa långklänning. Som smälter ihop med mattan. =)


Jossan i änglaskön klänning med blommor på.


Och sist och minst, lilla jag; iförd ett ihopplock av bara (orakade) ben och fötter, himmelsblå kjol, favoritlinne, snodd kavaj av Jossan, halsband, diskreta örhängen och den högsta tofs jag har haft!

Å HERREGUD! ÄR KLOCKAN SNART 5?! DEN VAR JU BARA 2 FÖR ETT PAR MINUTER SEN!

Hejdå, nu ska jag ut och ta en promenad!


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAHAHAHAH HERREGUD VILKEN BILD PÅ MIG!!!!!!

2010-04-17 @ 18:11:27
Postat av: Ellen

yeeesch en sammetsskorta till och med. hoho (Y)

2010-04-17 @ 19:19:34
Postat av: Henrik

Hahaha, vi ser så snygga ut!!! det var underbart kul att ligga på golvet igår, håller du inte med Totten? ;)

2010-04-17 @ 19:45:22
Postat av: Astrid i Norrland! (IGEN!)

Jag antar att Henrik är AK...eller? För vi hade väl inga killar hemma hos mig?

Älskar alla dina kommentarer till bilderna! :D De gör en så glad! TACK TACK TACK FÖR BLOMMAN!!! =)

2010-04-17 @ 20:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0