Undomshormoner med signalfel :D >:(

(Varför i helsike finns det ingen smily som är rasande?! Det där var det närmaste jag kunde komma med mina smilyskills)

Herregud, den här måndagen har varit väldigt omtumlande kan man säga. Tar allt i punkform, ifall ingen misstycker.

- Hela veckan är jag nu hos pappa (ändring i schemat) vilket gör mig helt förvirrad.

- Fick härlig skrattstund på engelskan, ellerhur Astridarna?

- Åkte på impuls in med tunnelbanan till Slussen för att äta min första macka på Subway, åkte tillbaka och kom försent till franskan (oh yes!)

- Blev plötsligt skitsur på matten och gympan och överreagarade över allt irriterande ( och herregud, det finns mycket!) och det var många gånger det var millimeter till att min bägare (som för stunden var liten som en äggkopp) skulle svämma över i tårar (som Ellen fint beskrev det.)

- Men vi slapp konditionstestet WOHO!

- På musiken fick jag köra mitt uppspel en musiklektion tidigare, det gick super, och fick två härliga stabila MVGn! Dagens stora YES! (Med If I ain't you såklart)

- Köpte en cola MVGna till ära. (Det ser ni mig göra högst 3 gånger per år)

Tänk att man kan gå från helt fulkomligt PISSED OFF till jätteglad och le till alla på gatan på några timmar, dumma hormoner...

Nu kommer jag säkert glömma att åka till dansen bara för jag är i fel hus. Tjo!

PS. Inläggen envisas att inte komma upp. Men tro inte att det är mig det är fel på! DS.
PS 2. Grattis. Detta inlägg har härmed utsetts till Parentesernas Inlägg. Ge mig en stor applåd tack. DS 2.


Kommentarer
Postat av: Ellen

:@ <- den smily'n är ganska arg! :P

2010-04-26 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0