Skärtorsdag den 1:a April

Tjenare på alla människor!

Idag är det 1:a April! Ingen har lurat mig än och jag har inte kommit på nåt lureri, usch så tråkit. =)

Men igår blev jag magsjuk. Åkte till dagiset ändå men det funkade inte så då åkte jag hem. Fick papper praopapper påskrivna, det tyngsta påskägget jag hållit och hjärtliga hejdån, men fick inte chans att säga hejdå till de finaste dagisbarnen jag har lärt känna så bra... Måste komma och besöka dom nån gång! Ellerhur Ellen?

Men i alla fall, sov den största delen av dagen och låg och tänkte på allt och inget. Det ända jag år var ett glas filmjölk och ett glas påskmust. Mådde piss.

Men ny dag idag och jag kan tänka positiva tankar igen och är hungrig! Jäklarns vad mycket smalare man blir runt magen bara för en dags time out med matintag! 
Aja, slut på detaljerna om min kortvariga magsjuka.

Under påsklovet ska vi fara upp till härliga fjällen. Jag, mamma, Ulla och Sofia tänkte åka upp till stugan i Grövelsjön idag men det blir nog imorron. Där ska vi vara under helgen och sen blir det i efterlängtad vecka i Stöten, o kära Stöten... uscha vad man kan längta! <3

Mycket text. Bäst att göra nåt annat!
Ha det bra på eran SkärTorsdag! =)

Ps. Ojdå. jag hade visst två gömda självmordsord i min text. Bulimi, för att jag just upptäckte min framtida bantningsmetod, och skärtorsdag. Det var verkligen inte meningen. =) DS.

 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du blir ofta magsjuk Tove! Och bli inte nån bulimiker nu bara för att magen blir platt när man spytt! ;)

2010-04-01 @ 12:56:19
Postat av: Astrid

AHahaha! Jag märkte inte det där med SkärTorsdag! Höhö!

2010-04-01 @ 14:18:55
Postat av: fuck you i am from småland

Hej! Har du nått bra tips på nån/några bra bloggar? :)

2010-04-01 @ 16:38:44
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: yes ;D.

2010-04-01 @ 19:59:01
URL: http://byellen.se/
Postat av: Jacob

Stackare... det är verkligen inte roligt att vara magsjuk! :( Vad trevligt och kul du verkar ha haft det på dagiset. Jag ska nog också praoa på ett dagis, verkar så himla mysigt. :) Gud vad roligt att få åka till fjällen och åka skidor, gud vad härligt. Själv fick man bara åka 1 vecka!!! Pga min jävla knäskada!

Hoppas iallafall du får ett bra påsklov.

2010-04-01 @ 23:33:32
Postat av: Astrid

Att tänka på allt och inget kan få ens hjärna att bli helt twistad...

2010-04-03 @ 19:59:02
Postat av: Astrid

HEJ! Ellen klagade på att jag bara klagade på hennes stavning av Parfymen. Så nu ska jag lära dig att det stavas Parfymen. Inte perfymen. Det var allt! HEJ DÅ!!!

2010-04-12 @ 17:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0