Minifolk i storskogen

Iförrgår sprang jag runt i mina fina rosa snörskor och låg på knä i jorden och fotade sköra vårblommor, vassa rosentaggar och ljusgröna knoppar. Med riktigt stor bländare kan jag säga! (Nästan lite föör stor) Jag skulle egentligen redigera alla mina bilder jag har i GIMP och lägga ut dom här på bloggen, jag kan inte sluta, men det skulle vara tråkigt för er. =)
Jag begränsade mig ner till 13 bilder från fotorundan. Och jag tror jag tar dom i två inlägg, så att det inte blir för mastigt. =)
Och inga kommentarer under bilderna som stör. Var så goda



 



 







Nä, nu ska jag duscha, plugga och sova. Trevligt.


Kommentarer
Postat av: Ellen

3vligt 3vligt Tove! :D

2010-04-26 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0