GIMP 2.6

JAG HAR SKAFFAT MIG ETT PROFFSIGT BILDREDIGERARPROGRAM!! GIMP 2.6 heter det, är snarlikt med Photoshop men GRATIS! I födelsedagspresent fick jag boken 55 proffsknep för bättre bilder där de rekommenderade GIMP. Jag är helt förälskad i det, det fick mig att skratta av lycka, hoppa upp och ner i frustration för att jag inte fattade nåt och allt sket sig och häpnas för allt fantastiskt man kan göra. Och tack gode gud att det är på svenska. :D

Här är några nybörjargrejer jag har suttit och knåpat ihop igår och idag: (övre bilden är orginalet)













Sista är bara såå cool. Det får ni hålla med om.

Jag har nu utvecklats från Picasa till GIMP. Nice är allt jag kan säga.


Kommentarer
Postat av: ASTRID

Coooooolt Tove!!! ;)

2010-04-25 @ 16:07:54
URL: http://Http://www.lacroissant.blogspot.com
Postat av: lovisa

Juuuste. och freddan fyller ju 18 år samma dag hihi, ggreat:D och ajg konfirmerar mig 9 dagar senare, mkt som händer D: hihihi

2010-04-25 @ 16:53:18
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

SNYGGT!! Eller FRÄÄÄNT! De två sista är mina favoriter!

2010-04-25 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0