Älskade musiker hos Tove

Har lite småtråkigt sådär så nu kommer jag rabbla upp alla artister/badn jag gillar/diggar/avgudar/älskar för er. Kul va? (JAAA ska ni skrika då ju)
Utan inbördes ordning, skriver upp de som kommer upp i huvudet.

Jag har börjat hacka upp mig på listor. Så jag tycker vi kör en till.

Alicia Keys En av mina största förebilder

Veronica Maggio Uppsalatjej som sjunger som en ängel om väsentliga ting

Coldplay Härliga killar, härliga melodier, härliga texter.

Eminem Älskar hans musik, texter, röst, beat, groove, yo. Shady Lady.

Empire of the sun De är bara så himla skumma, deras musik och videos är helt wiarda.

Paolo Nutini Har en röst som gör att man smälter mysig musik på hög nivå

 

Kanye West är bara så cool. Nice hip hop. Har cool humor i låtarna.

Eva Cassidy min förra stora förebild, otroligt begåvad som dog i bröstcanser.

 

The offspring Har lite växt upp med dom, pappa lyssnade mycket på dom, de är skitbra

 

Rihanna Inte hennes hitlåtar men cool röst och några låtar är grymma

 

Black Eyed Peas är bara så sköna, så härliga, yo.

 

Sådär. Är en stor musikallätare som ni ser. Det avr riktigt svårt att välja de som skulle få vara med på listan, vissa är bättre än andra och jag har kanske glömt någon. Men ni fick iaf lite musiktips!



Kommentarer
Postat av: Astrid

JAAAAAAAAAAAAAAAA!! MYCKET BRA LISTA TOVETOTT!

Här är länken till spelet jag och Åstrid är beroende av:

http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html

2010-04-27 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0