Gröna Lund x 3

Hallå!
Jag vet att det har varit usel uppdaterning nu i helgen. Mina kusiner från Falun har varit här och Sofia var ju också här!
På lördagen var jag på Gröna Lund för tredje gången den här helgen!! Det var jättekul! Ha, vad annars...
Min morbror/gudfar Anders tummade kvällen innan att vi skulle åka Insane. Ha, han är ganska stor/lång så mamma var orolig om han kunde åka den, men han klarade sig med 4 cm, haha! Han har skitnervös och när vi åkte upp sa jag att vi skulle le och vinka till dom andra där nere. Haha, så kul...
Jag såg jättemånga kändisar för hela dar repade de till Sommarkrysset! Jag såg Anna Bok med sina barn, Ola, Han sångaren från Europe, några musikalartister och Måns Zelmerlöv!
På kvällen hade Sofia kommit och vi hade det kul.

På Söndagen var det inte mycket jag gjorde. Alla åkte hem och så. Jo, jag städade handfatet och toaletten! Ha, Ellen frågade vad jag hade fått, pengar eller så, men det är klart jag inte får nåt för att jag städar toaletten! Jag är inte riktigt uppfostrad så... =)
Och sen på kvällen laddade mamma och jag över det allra första avsnittet på Desperate Housewifes sesong 1! Skitkul att se!

Nu är jag hemma för att äta middag efter pianot och ska om två timmar iväg till dansen! Aaaa, jag kommer somna mitt i en diagonal...
Nu ska jag fortsätta på en engelska-berättelse som ska vara klar på torsdag. Den handlar om Pinkie Penny, en liten minimänniksa i en trollskog! Hahaha... bye

PS. Mitt ansikte har tydligen några fel. På lunchen upptäckte jag att ett av mina ögonbryg är högre upp än det andra och att jag inte kan rynka på näsan normalt som alla andra! Haha. DS. 

Kommentarer
Postat av: astrid

Ska det inte stå rynka på näsan tove?

2009-09-08 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0