Troy och inredning

Hej Hopp!

Igårkväll, typ klockan 22 satte jag på filmen Troja/Troy. Den är så jäklans bra! Genom nästan hela filmen har jag en klump i halsen och när den skitbraiga låten börjar i eftertexterna är jag som hypnotiserad...
Jag har sett den jättemånga gånger och kan se den många till...
Ha, kanske för att dregla över Akilles... <3



idag har vi funderat lite på hur mitt rum ska arta sig. Jag har precis ritat en liten ritning över mitt rum och hur möbleringen ska vara. Det blir inte riiktigt som jag vill, pianot vill jag bara ha bort, spelar aldrig på det eftersom det är helt ostämt och pedalen är trasig, det tar bara plats! Men föräldrarna förbjuder mig att slänga ut det, såklart...
Men idag tror jag vi ska till en möbelaffär (surprice!) och efter det köpa joggingskor, äntligen!

Ni gillade den eventuella headern, så vi får se! =)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Grejtans! Vad skojigt att du ska få fixa ditt rum!! :D

2009-09-13 @ 13:46:49
Postat av: astrid-astrid

Ja! Det är alltid lika kul att möblera om, en ny start liksom :D

Ja, alla dessa pianon... vad ska man göra med dem egentligen, och ditt är ju trasigt! Man borde ju fixa till det och låta sitt enda (din pappas enda RIKTIGA barn) få ha ett fint rum!

Pöss!!!

2009-09-13 @ 17:25:43
URL: http://twitter.com/astridalander
Postat av: Ellen

Gud var roligt med en "uppfrächning" haha :-D

2009-09-13 @ 18:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0