Stockholm

Tjena x2!
Idag så åkte Susanna och jag hem till Astrid Å igen och vi målade klart våra otroligt fina teckningar! Sen kom Astrid J och vi åkte till tunnelbanan. På bussen var också Ellen! Vid tunnelbanan träffade vi alla de andra och vi pkte in till stan för vi skulle gå till Cybertown! Altså typ spela Laserdome! Han som skötte allt var skitkul och alla fick jättekonstiga namn. Jag sa att jag ville heta Tovetott i spelet men det blev Tummetott! Haha =) Och sen fick vi på oss tunga västar och så sprang vi in i mörkret. Det var så jävla kul! Vi var i lag och man sprang runt och sköt på alla ljusprickar man såg. Och vårat lag vann! Och i rankningen kom jag 7:a!
Sen käkade vi på Donken och sen skulle vi göra nån skum vandring på Riddarholmen men vi fattade ingenting... Så vi åkte till Djurgården och gick på Nordiska Museet. Efter det åkte vi hem!

Nu säger pappa att jag måste göra rent HELA köket, skinande bänkar och allt. Jag HATAR det! Och så missar jag ju Idol. Dumma pappa!
Nä, jag springer banne mig upp i en reklampaus! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0