Soldag

(Sunday)
Hejsan.
Idag sov jag lugnt ut till typ halv tolv, inga sågmaskiner eller hammarslag, byggubbarna har ledigt på söndagar, nice!
Jag vet inte om jag kan lägga in bilderna jag tog med pappas systemkamera för jag tror att när man lägger in bilderna från kameran till datorn kommer alla bilder med, och jag vill ju bara ha de som jag fotade! Så, vi får se...

Just det! Igår blev det en kul lördagkväll ändå! Vid åtta-tiden kom vi till Jossan och hade filmkväll med kola och popcorn, myysigt! Vi såh filmerna Familjen Addams och nån Mary-cate och Ashely Olsen. Ha, tack vare att jag skrev att jag hade tråkigt i bloggen! =)

Puss och kram, skumbanan! <3

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar; hihiih NOOOOOT!

2009-09-27 @ 14:34:07
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: hon är 16 år alltså 93a :D.

2009-09-27 @ 14:49:05
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0