Orgeintering

Tjenare =)
Min Tisdag.
Igår på morgonen åkte Susanna och jag hem till Astrid Å och valde ut bra bilder till en powerpoint till skolan. Sen målade vi av Stadshuset från en bild från Google med akvarell. Sen gjorde vi supergoda tjocka pannkakor och sen skyndade jag iväg till tunnelbanan och åkte till Idrottshögskolan och där skulle vi ha orgientering! Jossan och jag joggade/gick tillsammans och vi hittade alla kontroller och fick VG! Jag gillar att orgientera =)
Ha, på kvällen storhandlade mamma och jag i Arninge och så köpte vi bla en skottskärra, ha om ni ville veta det ;) Sen när vi kom hem lagade vi jättegod hemmagjord pizza!

I Lill-jans-skogen sprang vi runt i. =)


Kommentarer
Postat av: Astrid

VARFÖR är det ingen som fattar att det stavas Orientering!! Inte Orgeintering!! GAAH!! Jag blir galen på detta! xD

Nu vet du det iallafall :P

2009-09-23 @ 19:26:14
Postat av: Lovisa

Svar; hihi varsågod :D <3

2009-09-23 @ 20:06:15
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0