Misslyckad.

Jag är inte på något toppenhumör, direkt.
Vid lunchen frågade pappa/marie vad jag va bra på att laga (mat). Jag sa lite grejer, tex en konstig grej där man steker vikta tortillabröd med rostbiff, tomat, ost och pepparrotsvisp i. Då sa dom att jag kunde åka och handla det och laga middan ikväll... Så ja, vad hade jag för val??
Cykla iväg i regnet och skulle handla alla grejerna jag behövde. Sprang runt i hela butiken och hittade inte pepparrotsvispen (men till slut gjorde jag det), det var skitlång kö, ch jag var skitorolig om pengarna skulle räcka. Cyklade vinglande och blöt hem i regnet.
Skulle laga maten, har aldrig gjort det själv förut, sett mamma göra det. En tomat var dålig och typ alla blev brända. Och sen visade det sig att jag hade köpt helt ren riven pepparrot, som är skitstark! Dvs nästan hela den otroligt fantastiska middagen förstörd...
Det ända positiva var nog att jag fick två tummar upp av pappa och att jag slapp städa undan i köket. (fast det gjorde jag iförsig både efter frukosten och lunchen...)

Jag skiter matten som jag ska ha gjort tills imorron, fattar ingenting...
Tack och hej. Nu ska jag duscha och sova.
:(

PS. nu lyssnar jag på "the pretender". I den låten utrycker de iaf sig ilska gott och väl. DS

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: hahahahah, bara liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite :) aa det måste vi :o även fast vi sågs för typ en månad sen elr nåt saknar jag dejjj!

2009-09-13 @ 19:23:47
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

min syrra heter towe

2009-09-13 @ 19:41:57
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Astrid

BRa att du sket i matten. Man ska inte behöva göra sketet skolarbete när man redan är på pissigt humör!

2009-09-13 @ 20:26:45
Postat av: Lovisa

uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer uppdatera mer

2009-09-13 @ 21:12:49
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Jossan

ååh, det låter skit gott! Du borde bjuda oss på det någon gång :)

2009-09-15 @ 17:20:14
URL: http://jossanshoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0